§1 Postanowienia ogólne
- Regulamin określa warunki funkcjonowania sklepu pl dostępnego pod adresem https://dobrewtyczki.pl/content/3-regulamin-sklepu
- Skorzystanie z oferty sklepu dobrewtyczki.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i inne właściwe przepisy prawa.
- Żadna z funkcjonalności sklepu dobrewtyczki.pl nie może być wykorzystana w celach sprzecznych z obowiązującym prawe.
- Przez użyte w Regulaminie określenia należy rozumieć:
- Regulamin – niniejszy regulamin sklepu dobrewtyczki.pl
- Sklep – internetowy serwis mieszczący się pod adresem: dobrewtyczki.pl umożliwiający nabywanie licencji na zamieszczone w nim oprogramowanie.
- Operator - Montownia Stron Sp. z o.o., Ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków, NIP: 6762586792, REGON: 387300742, KRS: 0000864984 prowadzący sklep.
- Kupujący – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej która zarejestrowała swoje konto w serwisie. Kupującym może być również osoba posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, za zgodą przedstawiciela ustawowego.
- Licencjonobiorca – kupujący, który nabył licencję na oprogramowanie oferowane w sklepie.
- Rejestracja – proces zakładania konta użytkownika w sklepie.
- Korzystanie z funkcji dostępnych w sklepie wymaga posiadania komputera lub innego analogicznego urządzenia podłączonego do Internetu, wyposażonego w przeglądarkę obsługującą JavaScript.
§2 Dokonywanie zakupów
- Dokonywanie zakupów w sklepie możliwe jest po rejestracji.
- W celu zarejestrowania należy podać w formularzu rejestracyjnym następujące dane
- Hasło
- Adres e-mail
- Imię i nazwisko
- Adres korespondencyjny
- Numer telefonu kontaktowego
- Dane firmy, jeśli rejestrujący się jest przedsiębiorcą
- Rejestracja oznacza akceptację regulaminu w jego brzmieniu aktualnym w momencie rejestracji.
- Podczas rejestracji użytkownik może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowej, zgodnie z przepisami Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym.
- Ceny w sklepie prezentowane wyrażone są w złotych polskich w cenach netto oraz w cenach brutto zawierając podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Aby dokonać zakupów należy dodać wybrany produkt do koszyka, a następnie wybrać opcję „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
- Zakupy mogą być dokonywane 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
- Dokonując zakupu licencji na oprogramowanie lub innego towaru dostępnego w formie elektronicznej kupujący ma możliwość wyboru formy jego dostarczenia:
- elektronicznie – na wskazany adres e-mail
- Zapłata za nabyte oprogramowanie może nastąpić w formie: przelewu elektronicznego za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl, zgodnie z regulaminem tego serwisu lub przelewu bankowego na wskazany numer rachunku otrzymany po złożeniu zamówienia.
- Wysyłka zakupionego oprogramowania następuje do 7 dni roboczych.
§3 Licencje i prawa autorskie
- Operator oświadcza, ze posiada prawa autorskie lub prawa do dystrybucji oprogramowania oferowanego w sklepie.
- Producentem oprogramowania oferowanego w sklepie jest Operator, chyba, że w opisie oprogramowania zastrzeżono inaczej.
- Jeżeli w opisie danego oprogramowania nie zastrzeżono inaczej, kupującemu udzielana jest niezbywalna licencja na instalacje oprogramowania na jednej
§4 Zwrot oprogramowania
- Kupujący, będący konsumentem ma prawo do dokonania zwrotu nabytego oprogramowania w ciągu 14 dni od jego nabycia, chyba, że oprogramowanie zostało specjalnie wykonane na zamówienie Kupującego.
- Dokonanie zwrotu oprogramowania następuje w formie pisemnego oświadczenia kupującego przesłanego na adres operatora, a w przypadku, gdy oprogramowanie było dostarczone na nośniku wymaga również zwrotu nośnika.
- Operator zwraca poniesioną przez Kupującego zapłatę w ciągu 7 dni od otrzymania oświadczenia o zwrocie.
§5 Procedury reklamacyjne
- Każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczących zamówionych towarów w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania produktów.
- Termin do rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych licząc od dnia zarejestrowania reklamacji do przekazania klientowi informacji o jej akceptacji i rekompensacie lub jej odrzuceniu.
§6 Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe podane podczas rejestracji będą przetwarzane przez operatora w celu realizowania usług oferowanych przez sklep, oraz w celu wypełnienia usprawiedliwionych potrzeb operatora wynikających z przepisów prawa, w szczególności w celach marketingowych dotyczących oferowanych produktów i świadczonych usług przez operatora.
- Użytkownik rejestrując się w serwisie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez administratora danych Montownia Stron Sp. z o.o., Ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków, NIP: 6762586792, REGON: 387300742, KRS: Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizowania usług świadczonych przez serwis oraz w celu wypełnienia uzasadnionych potrzeb administratora w tym dotyczących marketingu dotyczącego produktów i usług świadczonych przez serwis.
- Użytkownik ma prawo do wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz do zgłoszenia pisemnego sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych do celów marketingowych.
§6 Postanowienia końcowe
- Kupujący zobowiązuje się do ochrony loginu i hasła do sklepu oraz do nie udostępniania tych danych osobom trzecim
- Operator nie odpowiada za szkody spowodowane przez ujawnienie danych służących do logowania się do serwisu lub wynikłe przez działanie szkodliwego oprogramowania na komputerach użytkowników.
- Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania sklepu internetowego, a także zakupionego oprogramowania powinny być zgłoszone pisemnie na adres operatora.
- Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie po wpłynięciu, maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych.
- Użytkownik może usunąć konto w serwisie. Usunięcie konta odbywa się poprzez wysłanie wiadomości na adres email: kontakt@dobrewtyczki.pl
- Operator może z ważnych przyczyn, w związku z wprowadzeniem nowych funkcji do sklepu lub spowodowanych zmianą przepisów obowiązującego prawa dokonać zmiany regulaminu. O zmianie powiadamia użytkowników na stronach internetowych sklepu. Następne zalogowanie się do sklepu po otrzymaniu informacji o dokonaniu zmiany regulaminu oznacza jego akceptację.
- Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/