
Budowanie zaufania w sklepie PrestaShop
W celu zwiększenia sprzedaży w sklepie warto pomyśleć o budowaniu zaufania do marki. Proces ten jest bardzo kluczowy w osiągnięciu sukcesu. Podejście do klienta jak do wyjątkowej osoby spowoduje, że klient nam zaufa oraz przekaże ważne dla nas informacje. Konsumenci zwracają uwagę czy są traktowani wyjątkowo, profesjonalnie i w miłej atmosferze.
Ścieżka zakupowa
Warto zwrócić uwagę na ścieżkę zakupową klienta. Od momentu jak trafił na nasz sklep, przez pierwsze dokonanie zakupu, aż po zyskanie zaufania. Do kontaktu z klientem możemy posłużyć się mediami społecznościowymi, e-mailem czy czatem na stronie sklepu.
Kontakt z klientem pozwoli wpłynąć na jego świadomość i w momencie szukania danego produktu będzie pamiętał o naszej firmie.
Jak zdobyć zaufanie klientów
Pierwszym krokiem w zdobywaniu zaufania jest zapewnienie komfortu klientom w poruszaniu się po twoim sklepie. Czytelna nawigacja, odpowiednio dobrana szata graficzna i chwytliwe, ale ze smakiem dobrane slogany sprawią, że klient od razu poczuje się lepiej i chętnie zagłębi się w ofercie witryny.
Drugim krokiem jest udostępnianie opinii klientów, którzy już zakupili produkty w sklepie. Zyskamy niewyobrażalne zaufanie pokazując innych klientów, którzy chętnie u nas kupują i są zadowoleni z naszej obsługi.
Trzeci krok to dopracowany proces płatności i tutaj mamy kilka punktów, które wpływają na zaufanie klientów.
Nic tak nie zniechęca do finalizacji zakupów jak ciężki i kilku stopniowy proces płatności. W celu uniknięcia porzuconych koszyków zalecamy zakup wtyczki OPC, która usprawnia proces, skraca go do minimum i prezentuję wszystkie potrzebne kroki na jednej stronie. Kupisz go u nas teraz w promocyjnej cenie!
Warto zaopatrzyć się w kilka metod płatności ,np. PayPal, Przelewy24. Dzięki zastosowaniu wtyczek do płatności internetowych znanych na całym świecie zapewnimy klientom bezpieczeństwo oraz standardowe metody płatności, które są coraz to bardziej powszechne w sklepach internetowych.
Zapewnienie klientom bezpieczeństwa i komfortu w sklepie zaowocuje w lojalności klientów oraz chętnych powrotach na kolejne zakupy.