Moduły wpływające na SEO w PrestaShop
Właściciele sklepów internetowych zastanawiają się, w jaki sposób mogą wybić swój sklep w Google. Oczywiście zlecenie pozycjonowania firmie zewnętrznej pozwoli nie martwić się tym problemem, jednak nie każdy przedsiębiorca może sobie pozwolić na takie koszty. Dlatego mamy ciekawe rozwiązanie. Moduły, dzięki którym można pomóc swojej firmie osiągnąć top 1 w Google. Zapraszamy do zapoznania się z naszym zestawieniem.
LINKOWANIA WEWNĘTRZNE
Linkowanie wewnętrzne ma za zadanie przekierować klienta na kolejne podstrony naszego sklepu. Przykładowo, w opisie wiertarki nawiązujemy do świetnych wierteł, które sprawdzą się jako zestaw. Wtedy słowo wiertło staje się linkiem i przekierowuje nas na ofertę tego produktu. Dodawanie linków ręcznie może zająć bardzo dużo czasu. Przeglądając wszystkie wystawione produkty, edytować ich opisy i opisy kategorii. Z naszym modułem dodasz je automatycznie i zaoszczędzisz czas.
DODATKOWE OPISY KATEGORII
Google już od dłuższego czasu zwraca uwagę na treści na stronach. Wysokiej jakości opisy bardzo pomagają w pozycjonowaniu, dlatego zalecamy dodanie modułu dodatkowych opisów kategorii. Zarówno klienci, jak i booty Google docenią dodatkowe treści i szczegółowe opisy.
PRZEKIEROWANIA 301/302/303
Przekierowania z błędnych stron znacząco pomogą w osiągnięciu pozycji top 1 w Google. Nieaktywne linki niestety obniżają wartość strony w Google, dlatego tak ważne jest unikanie błędnych adresów w sklepie. Z modułem łatwo zastąpisz nieaktywne linki i unikniesz spadku pozycji.
Nasze trzy propozycje pozwolą na osiągnięcie lepszej pozycji w wyszukiwarce bez dużego nakładu finansowego. Nasze zestawienie nie przekracza 500 zł. Jeśli podoba Ci się taka forma wpisów na blogu, to koniecznie daj nam znać! Chętnie przygotujemy następną propozycję.