Google Customer Reviews - Opinie Google
Arkusz danych
- Wersja PrestaShop
- 1.6.X, 1.7.X
- Wymaga ionCube
- Tak
- Multistore
- Tak
- Wersje językowe
- Polski, Angielski
- Łatwość instalacji
- Łatwa
Google Customer Reviews - Opinie Google
Moduł pozwala zbierać opinie od klientów, którzy zakupili towar w sklepie PrestaShop. Dzięki temu modułowi zyskujemy wiarygodność oraz zaufanie klientów, którzy wahają się nad zakupem. Wiele osób podczas zakupów sugeruje się opiniami innych użytkowników, to daję gwarancję większej sprzedaży. Klienci rzadko kiedy mają w interesie dzielenie się pozytywnymi opiniami na dany temat. Dużo częściej się zdarza, że klient pomyśli o wystawieniu opinii jeśli usługa bądź produkt go nie zadowala. Dzięki Google Customer Reviews zyskujemy możliwość uzyskiwania większej ilości pozytywnych opinii niż otrzymalibyśmy bez modułu. Konfiguracja modułu pozwala zaplanować między innymi na jakiej podstronie ma się wyświetlić informacja o opiniach. Podczas konfiguracji ustalamy na jakiej stronie i w jakim miejscu ma się wyświetlić formularz z ankietą dotyczącą przesłania opinii przez klienta. Klient oczywiście może zaakceptować bądź odrzucić dodawanie opinii. Po zatwierdzeniu formularza klient otrzyma po ustalonym czasie link do wystawienia opinii o zakupionych rzeczach. Dodatkowym plusem modułu jest fakt, że ankiety są wysyłane do osób, które fizycznie zakupiły dane produkty. Opinie zyskują większą wiarygodność.
Moduł działa z szybkimi płatnościami, takimi jak: PayPal, PayU, Przelewy24, DotPay, Tpay.
Opinie mogą być wyświetlane w różnych miejscach:
- W wynikach wyszukiwania
- W widgetach na stronie sklepu internetowego PrestaShop
- W Google Shopping
- W Google Adwords
Funkcje modułu:
- opcja wyświetlania plakietki
- opcja wyboru stron, na których zostanie wyświetlona plakietka (strona główna, produkty, koszyk, zamówienia, wszystkie)
- opcja wyboru miejsca, w którym zostanie wyświetlona plakietka ( na dole z lewej lub prawej stronie, in line- w linii w wybranych hooku)
- opcja wyświetlania ankiety
- konfiguracja miejsca ankiety (center, bottom-right, bottom-left, top-right, top-left, bottom-tray
- ustalenie terminu, po jakim zostanie wysłana do klienta ankieta, z możliwością uwzględnienia odliczenia dni wolnych
- ustalenie dnia tygodnia, w który zostają wysłane produkty ze sklepu
- opcja dodania kodów GTIN (EAN13, kreskowy UPC, indeks, referencyjny, ISBN, ID)
Korzyści dla sklepu PrestaShop:
- zyskanie wiarygodności i zaufania
- lepsze wyniki przy Google Adwords
- opinie o sklepie od realnych klientów
- lepiej oceniany sklep
- większa sprzedaż, dzięki możliwości weryfikacji sklepu przez klienta
Informacje:
- ocena na plakietce wyświetla się po otrzymaniu 100 gwiazdek
- po otrzymaniu 150 opinii, będą się one wyświetlać pod płatnymi reklamami sklepu Google AdWords